horsedance

Alla inlägg under juni 2014

Av Laura och Lovisa - 28 juni 2014 13:22


  Hej, i detta inlägg är Laura med i (Lovisa har ju gjort de flesta inläggen på senaste tiden haha)
Men nu kommer det en snabb video, om ni vill se den :)

Ha det gött!

Av Laura och Lovisa - 26 juni 2014 22:13

Tack så mycket för fina kommentarer om min (Lovisas) blogg, och om denna blogg också.
Vi/Jag (Lovisa) kommer uppdatera här varannan dag för jag kommeer lägga ner min tid på min egna blogg nu.
Kolla iallafall på videon :)

 Lovisas blogg: www.JustMeLovisa.bloggplatsen.se
ha det gött! //Lovisa

Av Laura och Lovisa - 25 juni 2014 18:27

Äntligen är jag klar med min(Lovisa)s blogg!!
Den heter www.JustMeLovisa.bloggplatsen.se

Kände för att göra någon egen :)
Jag ska FÖRSÖKA uppdatera bloggen varje dag även fast jag har en ny/egen.

Ville bara skriva det, om ni vill kika in den ;)

Ha det braaa!
//Lovisaa

Av Laura och Lovisa - 25 juni 2014 06:50

Godmorgon!
Nu är klockan tjugo i sju på morgonen då. Jag har hade jätte svårt att somna igår, somnade typ vid halv tre på natten hehe ..

Men idag har jag planerat lite vad jag ska göra:
Klockan sju ska jag gå & göra en smoothie och sen ska jag ställa in den i kylen.
Sen ska jag koppla upp datorn till tv:n, sen går jag och duschar, efter duschen så sätter jag bara på mig min morgonrock & mina sköna tofflor.
Seeeen, haha, men sen hämtar jag min smoothie & går till vardagsrummet för där är det förberett att se på film (från datorn till tv:n)

Förlåt för dålig förklaring!

Sen vet jag inte hur mycket klockan blir, men jag ska äta nån mat och sen klockan halv två kommer min kompis ringa & säga att hon är vid ett speciellt ställe så kommer jag dit för vi ska varaaaa!
Sen ska jag och min kompis vara med en annan kompis haha!

Förlåt för mycket text&dålig förklaring haha

Ha en bra dag !
//Lovisa

Av Laura och Lovisa - 24 juni 2014 16:33

Hi everybody!
Skrev ju ett inlägg förut idag, vet.
Men jag var sugen på att skriva ett till inlägg hahaa.
Men jag ska berätta om min korta dag.. Och jag menar verkligen kort!
Jag(Lovisa) sov över med en kompis idag, och nej det var inte Laura.
Men iallaf, vi somnade klockan två på natten, för vi satt helt förstenade och kollade på teen wolf (en serie), den är as bra!
Sen gick vi iallafall och la oss haha
Men sen så vaknade vi TJUGO I TVÅ PÅ EFTERMIDDAGEN, har aldrig sovit så länge haha!

Men så vi åt frukost/lunch hehe.
Sen gjorde vi iordning oss och nu är klockan halv fem. Vi väntar på min bror för sen ska vi gå ut med hennes och kanske mina kaniner. :)

Sen vet jag inte vad vi/jag ska göra. Imorn ska jag iallafall kanske vara två andra kompisar.

Ha iallaf en bra dag :)
//Lovisaa

Av Laura och Lovisa - 24 juni 2014 15:18

Hej!
Ni kanske vet att jag(Lovisa) har tänkte göra en ny blogg, och den ska heta "JustMeLovisa", och NEJ jag har inte gjort den än, men jag ska göra den, kanske imorgon :)

Det var någon som kommenterade att jag kunde heta det, jag tyckte det var ett bra namn så jaaaa.

Några ville, några ville inte att jag skulle göra en egen blogg. Men jag tycker det är ganska trist att dela blogg med någon, och det bara är jag som skrivet inläggen (Lovisa alltså haha).
Men ja, låt mig göra en blogg om jag vill!
Och nej, jag och Laura bråkar inte eller något. För denna blogg kommer vara kvar och jag/Laura/båda kommer upptadera lika mycket som vi alltid har gjort :)

Jag skriver ett inlägg imorgon om min nya blogg oså!

Som skrivet/sagt, jag har inte gjort bloggen ÄN så ja :)

Ha det bra!
//Lovisa :)

Av Laura och Lovisa - 22 juni 2014 12:40

Idag är det söndag. Egentligen inget att klaga över just idag för det är ju sommarlov och alltså ingen skola imorgon (måndag)!!
Idag tänkte jag städa lite, vi gjorde om lite i våran hall, mitt rum, köket & flyttade in en byrå i vardagsrummet.
Så vi ska damma lite, flytta mer på grejer oså haha !
Men sen ska vi kanske till min mormor och hjälpa till lite med grejer där.


Vad ska ni göra idag?
Kommentera?

Förresten, ingen har skrivit vad min (Lovisa)s blogg kan heta, dissad jag känner mig hahaa
Nej men ni kan ju kommentera :)

Kram //Lovisa

Av Laura och Lovisa - 21 juni 2014 20:24

Hello! Tredje inlägget idag haha
Men jag ska göra en egen blogg (Lovisa) men denna blogg kommer fortfarande vara kvar och jag kommer försöka lägga upp inlägg varje dag på denhär bloggen då.
Men jag är sjukt dålig på "namn", så kan ni kanske kommentera eller skriva i frågerutan vad min blogg ska heta? Skulle betyda mycket <3

en bild från förut när jag var ute :)

Presentation


~ We do not care about hate, because we are horsedance ~

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

två tjejer som skriver om sin vardag, bilder

horsedance.bloggplatsen.se

  

två tjejer som gillar skönhet, skriver/berättar om vår dag!
kom o läs bloggen, du kommer inte att ångra dig!


Ovido - Quiz & Flashcards