horsedance

Alla inlägg under april 2014

Av Laura och Lovisa - 29 april 2014 18:15

''tjatja bloggen!'' haha nejj..
Amen hej iallaf, tänkte inte skriva så långt inlägg så ah. men KOMMENTERA vad vi ska lägga ut för inlägg m.m kommentera allt från himmel & jord haha. aja, ha det ra. tjao!

Av Laura och Lovisa - 21 april 2014 12:47

CHECKA VIDEON FÖRST O FRÄMST!

  hoppas ni har förstått.. om ni inte kommenterar så blir det risk att vi lägger ner bloggen.. inget illa ment/inget hot, men asså förstå?!
tack&hej

Av Laura och Lovisa - 8 april 2014 15:32

  hej alla fina läsare!
för det första vill jag bara säga/skriva förlåt, för så gryymt dålig uppdatering (inte ha skrivit ett inlägg på länge).
1. jag (lovisa) har så mycket läxor.
2. laura kan inte lägga upp inlägg för hon har inte lösenordet och hon typ 'bloggar' i smyg (har en blogg i smyg)
3. mycket annat har kommit ivägen! och jag och laura hinner knappt träffas så mycket/jag har mycket läxor, får aldrig paus från det typ,så jag orkar knappt vara.

där har ni det! och jag hoppas, seriöst på allvar, HOPPAS att ni börjar läsa vår blogg!
ni får kommentera exakt vad ni vill att vi ska lägga upp för inlägg!
ha det jättebra, så ses vi i nästa inlägg! förlåt, återigen <3

ps. bilden är ifrån sommar och jag ser ut som.. ja jag vet inte vad, haha!
kram på er, fina läsaree!

Presentation


~ We do not care about hate, because we are horsedance ~

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

två tjejer som skriver om sin vardag, bilder

horsedance.bloggplatsen.se

  

två tjejer som gillar skönhet, skriver/berättar om vår dag!
kom o läs bloggen, du kommer inte att ångra dig!


Ovido - Quiz & Flashcards