horsedance

Alla inlägg under maj 2014

Av Laura och Lovisa - 31 maj 2014 22:27

Hej på er, som ni läste på titeln/rubriken, nej vi kommer inte ha en bloggträff.
Vi har fått kommentarer om att vi inte borde ha det, och när jag väl tänker efter så nej, ''vad tänkte vi på?''
Jag (Lovisa) har inte pratat med Laura än om att det inte blir nån, för jag vet att ingen skulle komma ändå för vi har typ bara 11 läsare om dagen! Men iallafall, Laura vill nog säkert ha bloggträffen, men jag känner inte att jag vill det. Vem vet? - Nån gång i framtiden OM vi får mer läsare kanske vi har det?
Förlåt för vi gjorde ett inlägg om att ha en bloggträff, rätt så onödigt.
Ville bara skriva det. Vill inte få någon kommentar eller något om att ''hahah, ni trodde att ni verkligen skulle ha den?''
Vi ska i vilket fall inte ha den, eller.. Jag ska prata med laura senare och säga det.
Ha det jättebra iallafall, kram!
Bilder på mig och Laura :)
          

Av Laura och Lovisa - 31 maj 2014 20:47

Idag har det varit en rätt så bra dag. Två dagar kvar sen är det måndag, usch.. Vad har ni gjort idag? Comment that? Tänkte bara skriva ett inlägg.. Och hoppas ni gillar våran header. Och till en tjej som skrev en taskig kommentar igår - märks att du läser våran blogg, dra ner på det taskiga, vi tar inte åt oss! :*
Pusshej!

Av Laura och Lovisa - 30 maj 2014 14:16

Idag är det fredag! Skönt! Det va lov från skolan idag och igår, det behövde vi! Laura sov över hos mig (Lovisa) igår från idag. Idag blev vi hemma själva, då åt Laura och vi båda gräddade våfflor till frukost, sedan bakade vi chokladmuffins, mm, goda blev dom.. Till lunch blev det lite av varje. Laura åt korv, makaroner & bacon, och jag (Lovisa då) åt potatisbullar och bacon, och lite makaroner.
Vad ska ni göra idag?
KOMMENTERA ?
Pusshej!

Av Laura och Lovisa - 29 maj 2014 09:39

Godmorgon på er.
Jag (Lovisa) vaknade vid nio tiden sådär, och laura vaknade vid åtta. När jag vaknade ringde jag upp laura på skype för vi kanske skulle vara/sova över idag. Kanske vara hela helgen haha.
Jag ringde upp laura på mobilen först, sen på datorn, och på datorn hade jag fått ett mail om att jag hade fått ''en ny fråga'' här på bloggplatsen då, då gick jag genast in på bloggen.. Gissa? Våran första hatkommentar :/
Vi har bara fått snälla kommentarer och det ville vi fortsätta ha! Behöver inte nämna något namn på hater'n. Men gå bara in på vårat förra inlägg om om vi skulle ha en bloggträff. Sjukt lågt med en hatkommentar..
Aja ha iallaf en bra dag, ksk kommer upp ett inlägg senare idag. Bye!  

Av Laura och Lovisa - 28 maj 2014 17:15


  Hoppas ni gillade videon, kram på er!
PS. checka in det senaste inlägget, viktigt :)

Av Laura och Lovisa - 28 maj 2014 16:58

Viktig video - CHECKA VIDEON FÖRST DÅ :)

  Våran gamla blogg: laulovii.bloggplatsen.se
  lovisas kik: lovisadance
MER INFO OM NI KIKAR ELLER KOMMENTERAR.
Kommentera inlägg också så checkar vi in din blogg ;)
kramizar <3

Av Laura och Lovisa - 22 maj 2014 16:01

Detta väder! Oh my god, älskar det verkligen! Seriöst, 27 grader. IN LOVE!
Nämen idag var jag i skolan, HAHHA. Nej men.. Vet inte vad ja ska skriva? Hade utvecklingssamtal idag, gick skit bra!
Ha det gött //lovisa

Av Laura och Lovisa - 21 maj 2014 11:10

Idag är det onsdag och som jag skrev igår så skulle jag skriva om jag skulle till skolan idag. Men nej, blir hemma idag med. Hoppas jag kan komma till skolan imorn!
Just nu kollar jag på iCarly på ipaden, haha, fråga inte varför men.
Och förut åt jag frukost. Är fortfarande hungrig, men jag orkar inte fixa något, haha.vet inte riktigt va jag ska skriva..
Ha en bra dag hörni, kram // lovisa

Presentation


~ We do not care about hate, because we are horsedance ~

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

två tjejer som skriver om sin vardag, bilder

horsedance.bloggplatsen.se

  

två tjejer som gillar skönhet, skriver/berättar om vår dag!
kom o läs bloggen, du kommer inte att ångra dig!


Ovido - Quiz & Flashcards